Tuesday, May 01, 2012

心,好重,好累。

Maybe ur right, before that, maybe i really expect more than it should be, and now i realise, your life is really completely well without me...i am totally just a "someone else" now...

你唔會再為我花心思,唔會對我有特別待遇,不會特別在意我說過的話,甚至,可能見面都可有可無。畢業那天,感觸特別大。你不會再花心機去找我對你說過嘎太陽花,可我卻意外地在別人手中收到了,那一刻,我實在有太多感觸。

4個月后嘅你,開心依然,點解4嘅月後噶我,還要流淚。

No comments: