Monday, August 29, 2005

to mum and grandma

TO: Mum and Grandma...(private)

总有一日...我会比你地体到伊段网上日记...记录0左伊一刻我想讲噶0野...
妈0米,谁对谁错...都五紧要了...反正都到左伊步了...只有接受现状...大家一起努力啦...不过,有时我都会捻...点解我要0甘与众不同,无得同其他人一样...安稳地一家人开心甘过日子..点解要流离浪荡...哎...虽然...伊度的确令我多左好多见识...你话...人系要有野心的...不要安于现状...可能挂...我地一家人几时先可以再次团聚?我一直盼望紧伊一日...我等紧...等...好希望可以快D比你地一个安稳的生活!我会坚持...你都系...因为无退路了..只有一直向前...你千祈要保重身体...我希望个个都身体健康...
哎...我还是觉得好内疚...婆婆公公照顾了我这么久...但我都五生性!我好不孝...我无法原谅自己...走的那天还顾着同朋友玩...无见外公最后一面...我到现在还不能原谅我自己!我觉得我欠他们好多...但我对婆婆的态度还这么恶劣...我究竟系0米冷血噶!!!婆婆逐渐老去...我好怕她离开我...我好怕...我希望她身体健康...开心D...我好孤独...天啊...我点样赎罪...我点样表达...对悟住...

希望奇迹出现...请保佑我们...

No comments: